BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

«Տրանսպորտի թանկացումը գազի գնի հետ պայմանավորված չէ. դա աբսուրդ է»

«Տրանսպորտի թանկացումը գազի գնի հետ պայմանավորված չէ. դա աբսուրդ է»
19.07.2013 | 19:50

Վաղվանից սկսած Հայաստանի քաղաքացին տրանսպորտի համար իր աղքատիկ դրամապանակից կվճարի ոչ թե 100, այլ 150 դրամ: Երևանի քաղաքապետարանը երեկ վերջապես ներկայացրեց տրանսպորտային միջոցների թանկացման հաշվարկը, հիմնավերեց իր գնահատականը, ըստ որի, ամեն ինչ լավ կշռադատված է, վնասը` քիչ և համապատասխանում է երկրի ներկա վիճակին: Այսինքն` հասարակությունը դժգոհելու պատճառ չունի, ավելին`դեռ մի բան էլ շնորհակալ պետք է լինի, որ մեր մտահոգ և սրտացավ իշխանավորները հնարավորինս արել են ամեն ինչ (չի բացառվում, որ նաև անքուն գիշերներ են անցկացրել), որպեսզի թանկացումը «չնչին» լինի և «ժողովուրդը շատ չտուժի»:

«Թանկացումը անհիմն է: Չի կարելի ծաղրել ժողովրդին` ներկայացնելով նման հաշվարկ, դա աբսուրդ է»,-այսպիսի խոսքերով սկսեց այսօր իր մամուլի ասուլիսը`«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ-ի նախագահ Բաբկեն ՊԻՊՈՅԱՆԸ:

Քաղաքապետարանի ներկայացրած հաշվարկը խիստ զարմացրել և տարակուսանքի մեջ էր գցել նրան: Նա նախևառաջ վրդովմունք հայտնեց այն կապակցությամբ, որ երկու ամիս շարունակ քաղաքապետարանից պահանջում են ներկայացնել տրանսպորտի գնային հաշվարկը, իսկ վերջիններս այն ձգձգում են և տալիս են միայն թանկացնելուց մեկ օր առաջ: «Ի՞նչ է սա նշանակում, այն` որ այլևս ժամանակ չունենա՞նք բողոքելու, ընդվզելու: Գազի գնի թանկացման ժամանակ բոլոր քաղաքական ուժերը տնտեսական գնահատականներ էին տալիս, այս գործընթացում ոչ ոք գնահատական չտվեց:Ես քաղաքապետարանին հարցում էի ուղղել`թե ինչի հիման վրա են թանկացրել տրանսպորտը, այն դեպքում, երբ գազի գնի թանկացումով սա պայմանավորել ուղղակի հնարավոր չէ»,-ասաց ՀԿ-ի նախագահը և հստակեցրեց, թե ինչ է իրականում կատարվել:

Ըստ Պիպոյանի, հայտարարությունում երթուղայինների վերանորոգման համար նշված այդ թվերը տեսնելով առնվազն պետք է տրանսպորտի իդեալական վիճակ պատկերացնել, ստացվում է, որ մենք ամեն օր պետք է տեսնենք որակյալ սպասարկում, բայց «մենք, հո տեսնո՞ւմ ենք, թե ինչ վիճակում են այդ մեքենաները, նրանք հազիվ են տեղներից շարժվում»:

Գնահատված 150 դրամ ուղեվարձը, ըստ բանախոսի, համապատասխանում է նրան, որ ամեն ամիս վարորդն իր միկրոավտոբուսի կամ ավտոբուսի վրա, որպես կանոն, 100 հազար դրամի վերանորոգման աշխատանք տանի: «Դա հնարավո՞ր բան է:Ստացվում է`ամեն ամիս մեքենայի վրա կատարվում է ծախս` սկսած մարտկոցից, վերջացրած`յուղից: Ակնհայտ է, որ միկրոավտոբուսի համար նախատեսված այդ թվերը ուռճացված են:Անգամ եթե իենց հայտարարության մեջ միկրոավտոբուսի համար նշված ութ հարյուր յոթ հազար դրամը վեց ու կես երթ է կատարում` մոտավորապես 36 կմ, դա նշանակում է`Ավանից Էրեբունի մասիվ գնալու ընթացքում մեքենան ընդամենը 15 ուղևոր է տանում: Այսինքն` մենք մեքենաներում կանգնած մարդ չենք տեսնում, կանգառներում իջնող չկա, նստող չկա: Ստացվում է` բոլորը Ավանում նստում են`Էրեբունի մասիվում իջնում...Ո՞վ չգիտի, որ միկրոավտոբուսներում ոչ թե 15 այլ 25-30 մարդ են նստում և կանգնում, իսկ ավտոբուսներում, ինչպես հաշվարկում է նշված` ոչ թե 30 մարդ, այլև` կրկնակի: Հայտարարությունում նշված է, որ այդ մեծ ավտոբուսները, որոնք, ասենք, Քանաքեռից գալիս և կենտրոնով գնում են երրորդ մաս կամ չգիտեմ ուր, 30 մարդ են տեղափոխում. որտե՞ղ եք տեսել նման բան.ավտոբուսների դռները չեն փակվում խցանումներից, ո՞ւմ համար է դա գաղտնիք...Եթե նույն իրենց ծախսային ինդեքսով, ուռճացված ծախսերով և այլն, հաշվարկ կատարենք, արդյունքում ամեն ուղևորին հասնում է ոչ թե 140 կամ 150, այլ` 82 դրամ»,-մանրամասնեց պարոն Պիպոյանը`նշելով, որ նույնիսկ հիմա, երբ մարդկանց մեծամասնությունը քաղաքում չի, իսկ դպրոցներն ու ուսումնական հաստատություները չեն գործում, ուղևորափոխադրամիջոցները դարձյալ լեփ-լեցուն են: «Երևում է այս հաշվարկ կազմողը թատերականն է ավարտել, ոչ թե տնտեսագիտականը, բայց միևնույն է լավ չի կատարել իր դերը»,-հեգնեց նա:

Հարցին` թե ինչ լինի, եթե ժղովուրդը միաձայն չվճարի նոր ուղեվարձը, բանախոսը ասաց, որ այդ գաղափարը անիմաստ է, որ դա ընդամենը կոնֆլիկտ կառաջացնի վարորդի և ուղևորի միջև, ոչ թե` ուղևորի և պետության:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1591

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ